L’equip S12 M del 4×60 aconsegueix una 4a posició a la final dels relleus

El passat dissabte 9 d’abril es va celebrar a l’estadi Natalia Rodríguez de Tarragona la final del Campionat de Catalunya de relleus per les categories S10-12-14-16. 4 equips del MAC van classificar a la jornada prèvia per la final: 1 equip S10, 2 equips a la categoria S12 i un equip a la categoria S16.

El primer equip del MAC en competir va ser el S12 a la cursa del 4×80, on amb un temps de 36.04 s, l’equip format per en Oier Garcia, Pau Garrido, Jon Grillo i Arnau Guirado van aconseguir una 4a posició que els hi va valer la classificació a la final de la prova. Moments més tard, Noa Bou, Elsa Hernandez, Ndeye Badji i Gabriela Asuma, que formaven l’equip femení S10 van córrer a la primera sèrie dels 4×60, on amb una 7a posició a la seva sèrie i un temps de 43.09 s, van acabar 12es a la classificació global.

Un cop acabades les sèries S10, l’equip S12 masculí va tornar a pista per a córrer la final dels 4×60. En una cursa rapidíssima, els nois van aconseguir baixar dels 36 segons i van creuar la meta en una 4a posició molt ajustada i un temps de 35.29 s. A mig matí li va tocar el torn d’entrar a pista l’equip S12 dels 3×600, format per l’Iker Casanova, Jon Grillo i Arnau Guirado. Amb un temps de 6:05.57, van finalitzar en una 8a posició.

Finalment, l’equip S16 masculí va córrer els 4×100 a la primera sèrie. L’Erik Sanchez, en Martí Vidal, l’Adrian Ortega i en Miquel Andreu van córrer en 50.08 s, el que els hi va valer un 7è lloc a la semifinal i una 12a posició a la classificació global.