Cristina Cámara brilla als absoluts a València mentre els sub18 tenen el seu campionat

Fer d’una fita excepcional una cosa habitual és quelcom que parla molt bé dels atletes, en aquest cas l’estrella que brilla més fort a les pistes del MAC és la Cristina Cámara. Una atleta que no deixa de sorprendre i aconseguir fites que fa pocs anys només eren somnis pel club. El cap de setmana del 28 de febrer la Cristina va participar als campionats d’Espanya Absoluts al Velòdrom Lluís Puig de València, enguany ho va fer en la seva prova preferida, els 60m tanques.

Cámara va fer una sensacional cursa a les eliminatòries dels 60m tanques quedant-se a poques centèssimes del passi per la semifinal. El temps final de la Cristina va ser de 8.53″ que suposen millor marca de la temporada per ella i la seva segona millor marca de sempre. Aquestes bones sensacions ens fan pensar en una temporada d’aire lliure fantàstica on intentarà classificar de nou pels campionats als 100 i 100m tanques de la mà dels seus entrenadors, en Xavier Anglada i en Noé Reina.

Resultats del campionat d’Espanya absolut: https://www.rfeacontent.es/resultados/2026/short_track/st_CtoESP_absoluto_Valencia.pdf

El diumenge 1 de març va tenir lloc el campionat de Catalunya sub18 on vam tenir una petita representació des del MAC.

Quant a les curses, l’Ariadna García va participar als 400m on, tot i estar malalta, va donar-ho tot a la seva semifinal assolint un registre de 1:08.59.

Als concursos en Guillem Solé, que venia tocat dels isquiotibials, va donar-se l’oportunitat d’escalfar i intentar fer un intent, malauradament va fer nuls i no va tenir cap marca vàlida. Estem segurs que a l’estiu, un cop estigui recuperat, tornarà a aparèixer la seva millor versió tal i com va demostrar l’any passat.

Finalment la nota més dolça va venir de la mà de l’atleta entrenada pel Marc Caballero. L’Alexandra Asi va fer una fantàstica competició a la prova de llançament de pes, no només classificant a la millora sinó aconseguint una nova millor marca personal gràcies a un gran llançament de 10.72m que suposen un nou rècord del club.

Resultats del campionat de Catalunya sub18: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2026/03/resultat-20260301-catsub18pcsabadell.pdf

Deixa un comentari