El cap de setmana del 10 d’octubre va tenir lloc el campionat d’Espanya de clubs sub16 a la localitat de Dènia. El MAC va tenir una representant ja que l’Agrupació Atlètica Catalunya va cridar a la Bruna Lozano com a club filial.
La Bruna va disputar la prova dels 3000m marxa on va fer un fantàstic temps per estar a l’octubre i és que va assolir la 4º posició amb un registre de 17:42.43.
Amb 11571 punts l’AAC va proclamar-se vencedora de la final B2
https://www.rfeacontent.es/resultados/2026/airelibre/clubes/sub16_finalB2M_Denia.pdf
D’altra banda aquest cap de setmana del 24 d’octubre vam tornar a tenir a una representant als campionats d’Espanya de clubs sub20 i és que l’Ainoa Dueñas va participar amb l’AAC a la final B1 que va tenir lloc a les pistes de les Basses a Lleida.
L’Ainoa, amb només unes setmanes d’entrenament va mostrar que els èxits previs a l’estiu no van ser casualitat i és que amb només tres creuats va superar de bon tros els 30 metres assolint un millor llançament de 34.18 que li van valer la 3ra posició.
Finalment, l’AAC va finalitzar segona a la final B1 amb un total de 13356 punts a causa d’una desqualificació als relleus.
https://www.rfeacontent.es/resultados/2026/airelibre/clubes/sub20_finalB1M_Lleida.pdf
Deixa un comentari