Els sub16 a cop de rècord. L’AAC bronze a la lliga A

Dissabte 2 de maig els atletes sub16 del club van acostar-se a les pistes de Cornellà de Llobregat per prendre part al control sub16 obtenint no només bones sensacions i marques personals, sinó també rècords del club!

El matí va començar amb una actuació sensacional de l’Oier García que va fer marca personal fins a tres cops al salt de llargada trencant per primer cop la barrera dels cinc metres! L’Oier va acabar el concurs amb un millor intent de 5.14m.

Pel que fa a les curses, bona part del grup va prendre part als 300m llisos. L’Omar Muhammad va ser el més destacat millorant en tres segons la seva marca personal aconseguint un fantàstic temps de 41.25″. En Biel Bautista va completar la distància en un temps de 41.71″ prop de la seva marca mentre que l’Oier García es va quedar a no res de baixar per primer cop dels 45″ amb un registre final de 45.11″.

Les noies van participar als 300m amb actuacions molt bones i dos debuts! La Janet Antwi va fer la seva estrena amb els colors del MAC en una cursa fulgurant on va exhibir un alt ritme des de l’inici completant la distància en un temps de 48.06″. L’Aroa Sánchez, que compta les seves participacions per marques personals, va distribuir molt bé la seva energia acabant amb forces amb un temps de 50.20″. L’Alba Granado va fer la millor marca de la temporada amb un registre de 51.67″, finalment la Regina Dartey va fer el seu debut esforçant-se fins al darrer metre amb un temps de 57.31″.

El darrer dels nostres atletes va ser l’Arnau Guirado Farras, un atleta que venia de fer el rècord del club en les dues distàncies dels relleus, i que, en aquesta jornada, va participar als 100m tanques. El vent va ser molt millor que a Vic i l’Arnau ho va notar fent una cursa sensacional. Tot i així, uns tocs amb les darreres tanques van impedir que baixés dels 16 segons. Finalment, amb un temps de 16.04″ va fer marca personal i un nou rècord del MAC.

Resultats del control s16: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2026/05/resultat-20260502-controlsub1618cornella.pdf

Diumenge 3 de maig va tenir lloc la segona jornada del campionat de Catalunya de clubs del grup A on participava l’Agrupació Atlètica Catalunya, club del qual el MAC és filial i on vam tenir diversos atletes participant.

La Cristina Cámara va mostrar que no només és una fantàstica tanquista sinó que la velocitat és una de les seves millors qualitats. Després d’uns anys sense fer la prova dels 200m va disputar aquesta distància a la segona jornada de la lliga aconseguint una marca sensacional amb 24.83″ una marca que suposa mínima B pels campionats d’Espanya absoluts.

Al relleu 4x100m mixte la Cristina va tornar a participar, aquest cop acompanyada d’un dels nous integrants de l’AAC el velocista i saltador Miquel Andreu Gerique. En Miquel va córrer la primera posta del relleu donant lloc a un moment especial pel MAC quan va donar el testimoni a la Cristina, en la segona posta, simbolitzant aquest fort component de família MAC que sempre seguirà present en ells. El relleu el van completar en Pere Casanova i la Inés Gómez aconseguint un temps de 44.84. Amb un total de 352 punts van aconseguir la tercera posició a la jornada i al campionat de clubs obtenint el bronze.

Resultats del campionat de clubs A: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2026/05/resultat-20260503-catclubsalaserrahima.pdf

Deixa un comentari