El diumenge 25 de gener es va celebrar el campionat de Catalunya sub23 de pista coberta on, des del MAC, vam comptar amb una doble participació.
En categoria masculina l’Ian Rozalen va disputar els 400m llisos. En la doble volta a la pista Rozalen va fer una bona sortida intentant buscar superar la seva marca personal. Gràcies a una cursa molt treballada d’inici a final va aconseguir millorar la seva marca personal assolint un temps de 52.45″.
D’altra banda l’Èlia Cascalló, que va ser la protagonista del campionat defensant els colors de l’AAC, va disputar la semifinal dels 60m tanques, una prova on vol donar un salt de qualitat de cara al campionat d’Espanya. Cascalló va cobrir la distància en un temps de 9.88″ aconseguint així el passi a la final. Hores més tard va demostrar a la pista que quan s’ho proposa mai té límit amb una nova marca personal de 9.70″ que li van donar la 6ena posició.
A la tarda l’Èlia va tornar per disputar la prova del salt d’alçada, una prova on acumula una gran experiència els darrers anys. En aquest cas l’Èlia va volar per sobre del llistó a 1.49m fet que li va permetre assolir la 5ena posició al campionat.
Resultats del campionat sub23: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2026/01/resultat-20260125-catsub23controlabsolutpcsabadell.pdf