4t control sub16 i darrer absolut a Sabadell

A mesura que avança el calendari, els controls de marques de short track van arribant al seu final per donar pas als moments més intensos de l’hivern, els campionats de Catalunya que tindran lloc les properes setmanes.

El darrer divendres 24 de gener va tenir lloc el darrer control absolut de pista coberta. El MAC va presentar-se amb dos atletes del grup de migfons i fons que van participar als 800 i 1500m respectivament.

La Leyre Serrano va prendre part a la cinquena sèrie dels 800m on va fer una bona cursa obtenint un temps final de 2:47.97. Hores més tard en Sergio Cinto va participar als 1500m on va fer una gran cursa fent meta en 5:28.25

Resultats del control absolut: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2025/01/resultat-20250124-controlabsolutpcsabadell.pdf

Dissabte 25 al matí va ser el torn dels sub16 que per quarta vegada van participar als controls de marques short track de la federació.

Als 60m va destacar la Noa López que amb 8.56″ va millorar la marca d’aquesta temporada. La Lucía Iglesias i la Laia Trujillo van guanyar les seves sèries amb uns temps de 8.69 i 9.01 respectivament, un temps que suposa marca personal per les dues. L’Alba Granado va fer un temps 9.60″ a tocar del seu rècord personal.

Quant als 60m tanques els dos tanquistes del club van fer marca personal. D’una banda l’Arnau Guirado va fer un temps de 10.36″ mentre que la Bruna Lozano aconseguia un registre de 11.06″.

Als 600m vam viure una molt bona cursa de la Berta Pedrico que va mostrar-se molt regular quant al temps per volta aconseguint un temps final de 1:55.26.

Pel que fa als 3000m vam viure una actuació d’aquelles que es recorden molt de temps. La Núria Serrano va fer marca personal per 30 segons al rebaixar els seus 13’15” de marca personal fins uns sensacionals 12:45.85. D’altra banda, l’Abril Muñoz, que sortia d’una grip, va fer una bona cursa on va finalitzar amb un registre de 13:24.34. El fort inici de la prova va passar-li factura a les darreres voltes.

En relació als concursos vam viure una pluja de marques personals que ens fa veure la clara dinàmica positiva que estan vivint els sub16.

Al llançament de pes la María García tornava a fer un salt de mig metre un cop més i és que va llançar l’artefacte de 3kg fins els 8.27m! La Martina Llop va fer un molt bon paper acostant-se al seu millor registre amb un llançament de 5.73m.

Quant al salt de llargada, la Lucía Iglesias va fer marca gràcies a un gran salt de 4.76m, la Laia Trujillo va ajustar molt la batuda i al seu darrer intent va volar fins els 4.28m marca personal també per ella. La Laia Rodríguez i l’Alba Granado van millorar les seves pròpies marques amb uns salts de 4.02 i 3.77m respectivament. Per últim la Bruna Lozano va quedar-se a no res dels 4m saltant 3.94m.

La Berta Pedrico va fer un concurs d’allò més bo al salt d’alçada, amb un registre de 1.35m cada vegada guanya més seguretat i confiança que ens fan veure que aviat tornarà a fer pujar aquest llistó encara més amunt.

Finalment al triple salt vam viure el debut d’en Yago Gómez a la prova amb 9.01m. En Jon Grillo va seguir guanyant experiència dins del triple salt arribant a uns bons 10.06m. L’Arnau Guirado per la seva part va fer una competició sensacional on va millorar en 30cm la seva marca personal guanyant el concurs amb un registre de 11.43m.

Resultats del control sub16: https://fcatletisme.cat/wp-content/uploads/2025/01/resultat-20250125-controlsub16pcsabadell.pdf